Mat och lite annat

Innan jag ska sussa (denna vecka har verkligen varit en sova-på-dåliga-tider-vecka...) blir det ett avsnitt F.R.I.E.N.D.S. Laddade precis hem 1:a säsongen med mitt nya snabba internet (!!!) Äntligen är man inte så avgränsad längre!

Jusja jag har ju inte ens sagt att jag beställt bredband. Men gjorde jag iallafall. Och det kom. Och Mats hjälpte mig att fixa igång det:) Data-snubbe som han är. Mammas datasnubbe. Bra att ha en sån.

Iallafall, till serietittandet blir det lite gott:






















- Macka med pastej och saltgurka på en maonäs bottnen för att det inte skulle bli så torrt.
- Macka med majonäs, avokado, salt och basilika.
- Resten av avokadon med lite salt.
- Multivitamindryck.


Endel saker jag äter tycker ni säkert är konstiga blandningar, men för mig funkar det^^


Självklart ska ni få se en massa gott jag ätit alla dessa dagar jag inte laddat upp något. Det kommer:) Idag blev det iallafall lite "hop-plock":






















Pitabröd -
Quinoa -
Köttfärsås med champinjoner i -
Avokado -
Gurka -
Ananas -
Emmas specialdressing -
Pärondryck -



Sleep som en hyena
Vakna med mittbena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0