Kiwi

 

Vilken oerhörd slökväll. Med inslag av lite sömn. Skärp dig Emma! Sov på rätt tider!

 

Dagens middag:

 

- Fjärilsmakaroner

- Korvstroganof ("penga"korvar, champinjoner, lök, tomatkross, turkisk yoghurt, tomatpuré, massa kryddor).

- Gurka med salladskrydda

- Vitlöksbröd

- Vatten

- Och ketchup som pruttar

 

 

Ikväll kollade jag på Bella och Tyras show (rätt roande, men stör mig lite på bella av nån anledning..) och åt en jäävla massa kiwi tills jag nästan fick ont i magen.

 

 

En korg för 10 spänn på hemköp, för några dagar sen iallafall:)

 

Är det fågeln som härmat frukten eller tvärtom? Har fan läst om det men jag minns inte just nu.

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0