I cannot see the future

Spelade mina slagverksstycken och sjöng min låt idag till sökningen. Det var kuligt^^ Gick helt okej:) Först idag har jag kommit på att vi inte vet hur många slagverkare som kommer komma in. Vi var fyra som sökte nu och det är ju inte säkert att jag kommer gå där liksom. Jag har verkligen varit inställd på att jag kommer gå där, självklart liksom. Detta blir spännande. Jag hoppas att vi alla fyra får komma in, skulle vara awesome.

Jag har skickat ansökan till Framnäs folkhögskola idag, som ligger typ i Pite. Kommer inte kunna gå där, vill ju inte flytta än, men varför inte söka. Fast jag vet inte om jag kommer kunna komma på sökdagen heller. Haha, men vi får väl se. Jag ska iallafall söka till Hola folkhögskola oxå, musikal. En snubbe var och informerade om den för oss idag på skolan, verkar sjukt kuligt. Och nåt musikalaktigt känns som nåt jag verkligen skulle vilja hålla på med, kanske, åtminstone testa!

Vad gör jag annars? Jobbar och håller på med mina fritidsaktiviteter? Hum... kanske skulle funka det med? Gah, creepy. Vad konstigt att sluta skolan och bara göra det man vill. Livet är alltbra konstigt ibland^^ Men först och främst hoppas jag verkligen att jag kommer in på kapells!!!





Kommentarer
oli & luc

Kikade förbi här och tänkte önska dig en trevlig natt :)

2010-03-30 @ 01:39:23
URL: http://seko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0