En liten lördag

Idag dansades det på ABF med willie som vissa börjat kalla honom nu :D hihi. Vi gick sedan förbi donken och träffade på Helenis där som jobbade för fulla muggar. (Fick en gratis glass men det ska vi inte tala högt om, sch!).

Sedan övade jag en himla massa på allt jag behöver öva på. Även lite bas:

Om jag bara kunde spela det. Hade vart kul.^_^ Jag stod mest och snurrade den och försökte se skillad ut;)

Just det! Samtidigt som vi hade dans var det "bytardag/loppis" på ABF med massa leksaker och barnkläder, så jag fyndade lite:

Nej, jag orkade inte redigera bort pricken på hakan.

Tänkte testa ha glasögonen i en pjäs vi gör på dramat, de skulle nog passa fint där;)

 

 

När jag kom hem lagade jag middag, sen sov jag en tag, ett bra tag. Emma!!!!! Vafan?!?!?! Sova nu? Hm...

 

Godnatt iallafall

Vakna i okänd hall






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0