Vad vore väl en bal på logen?

Alldeles underbar kanske!



Jag trivdes hemskt bra i min klänning och inte minst med sällskapet. Vi var tre par som åkte dit i en gammal veterancitroën som var 57 år, trångt och mysigt. Vi kunde inte heller haft en bättre chaffis. Uppklädd lite franskt sådär med basker och allt, humor och lättsint och öppnade dörrarna för oss när vi skulle kliva ut gjorde han.

Massa roliga foton fotades (visar kanske fler en annan dag, på facebook om inte annat), fördrink dracks, god mat åts, vild dans dansades (mestadels utan klackeskorna så jag inte skulle falla ihop och dö av smärta) och balkyssen satt som en smäck i slutet av kvällen. Lyckad kväll minst sagt! Tog en svalkande promenad hemmåt i duggregnet när portarna stängdes, men blev tillfångatagen på vägen. :O

Flaket är klätt till imorn och champagnen väntar till frukosten i parken, dags att sova några timmar.

Va? Vad hände? Student? Jag?


(8) I wanna rock, ROCK (8)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0