Marabouuuu

Gud jag har inte varit ute på minst två dagar tror jag. Vad gör jag?? Ta ut mig! Ställde mig lite i port-öppningen idag iallafall när jag ändå var nere och tvättade kläder. Täääänkte gå och se norrdansföreställningen (igen) på murberget, men det blev liksom inte av bara. Tääänkte dra till psykparken och umgås och spela kubb med ES08:orna, men det blev seeen middag och inge kubb. Men Klara kom hem från Stockholm så jag cyklade en sväng till henne istället och åt desperat upp hennes sista chokladbitar. Så, då var dagen räddad.

 

 

Hon har en väldigt fascinerande hög med böcker på sin hylla:

 

 

Sov en stund i natt

Vakna som mulatt




Kommentarer
Lovisa

sv: Nej, jag skulle vilja ha det i text! Jo men precis! Får se om man har mod till att göra det senare :D

2010-06-24 @ 22:39:16
URL: http://fhinnfemfel.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0