Marabou...

Någorlunda vettiga saker jag gjort idag:

  1. Torrtvättade landsvägshojen det första jag gjorde efter att ha stigit upp nångång på eftermiddagen. (det sistnämnda var dock inte så vettigt).
  2. Gjort lättgjord mat.
  3. Diskat.
  4. Tog nyss bort gammalt nött nagellack från naglarna.
  5. Ätit chokladpudding.
Jag ska berätta en liten histåria.
Jag råkade bli hemskt sugen på choklad, marabou, sådär på nattkvisten och jämrade mig lite på facebook. Så kom jag på att jag råkade ha chokladpudding i skafferiet! Och en nätt och jämt utgången mjölk som jag inte visste vad jag skulle göra av. Och tänka sig, en nätt och jämt utgången (tre dagar) grädde stod i kylen. Det återstår att se om min mage mår bra imorron. Nån som vill käka chokladpudding imorn? Det finns kvar:D Men en ny grädde skulle nog inte skada.




Godnatt min skatt
Vakna med ett skratt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0