Två syskon är lika med fyra krokodiler och en till


Idag har jag jobbat. Med Alvin. Mamma kom hit med honom klockan 9 så då klev jag upp ur sängen. Jag matade honom med lite frukost sedan sov vi en stund till, eller jag åtminstone. Vid halv tolv började han bli less så jag gav honom lite barnmats-lunch och lite pyttipanna till mig. Sedan var det blöjan. Det var den värsta gången jag bytt blöja på honom. Han var busig och ville inte ligga still. Men tillslut så.


Vi gick ut på en promenix sen. Han har nyligen börjat åka i rullstol, han börjar bli för stor för vagnen. Passade på att göra lite sopsorteringsärende och handlade lite och gick sedan till familjecentralen (sjukhuset) där mamma var och jobbade och satt där vid vattnet och väntade. Mysigt att gå omkring eller bara sätta sig nånstans och glo. På bilden nedan är han i full gång med att äta upp min sjal som han fick låna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0