Tänka sig


Jag har så mycket att skriva och berätta om så inget blir av! Men några saker ska bli av såsmåningom. Och bilder. Men kolla min facebook och bilddagbok så länge vettja!


Igår tog jag studenten, haha! Och idag var första dagen i resten av mitt liv. Det är ju inte riktigt klokt. Klev ut två tre gånger idag tror jag, men efter de två första gångerna lyckades jag komma tillbaks till sängen igen på nåt sätt. Men riktigt uppstigen var jag framåt halv 5! Det fick bli en slödag idag, det behövdes!


Tror jag ska ta och sova nu och berätta mer en annan dag. Imorn blir det ännu en studentmottagning att gå på:)


Sov i solens sken
Vakna med bruna ben


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0