Old town

Somsagt, jag är i Stockholmo med mamma, Emil, Malva och Mats och hans barn. Igår var åkte vi klockan 5 och tuggade åksjuketuggummin på tåget, de verkade funka fint! Tungan domnade bort lite bara. Lyckades sova lite på tåget i många olika kostiga ställningar, det är inte det lättaste att försöka sova på ett tåg när man inte kan ligga och folk kacklar som höns bakom en. Väl framme åkte vi direkt till Gröna Lund!:D Heeela dagen, aaaaalla karuseller och bargådalbanor och allt som jag hittade, wiiii:D Bilder från speglarna i skrattkammaren kommer när jag kommer hem!

Hade ju inte sovit mycket mer än en timme innan, och inte särskilt bra, men jag däckade faktiskt inte förrän i bilen sen, och då däckade jag BUMS. Sen badade vi i en vaaaarm sjööö:)

Idag har vi gjort staden. Gamla staden. Och jag är pank som en icke särskilt framgångsrik gatutiggare.

Ett urplock av bilder från dagen:



Inne på "Gudrun Sjödén" i Årstaberg dit vi gjorde en avstickare först. Tror faktiskt att Gudrun Sjödén själv var där, men jag är inte säker, kan ha vart en wannabe.




Gubbar i massor!




Och en till gubbe vid namn morfar! Han var en riktig hårding och åkte alla värstingkarusellerna med mig:D Stolt barnbarn! Här sitter han med tröjan han fick av mammaa och mats haha^^ "Livin' loud!"


Nu blir det sova och förhoppningsvis bada och sola lite imorn, det är ju värsta högsommarvärmen!:) Sedan hemfärd vid middagstid. Vi ses!

Sov i en karusell
Vakna utan gnäll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0