Not ey nightmare


(foto: Hanna Persson)

Efter avslutningskonserten i måndags (som gick super!) blev det kajjen och chill med typ hela klassen! Sedan vidare till bittens---> stadsparken---> bittens---> Per---> OSTMACKA MED KEBABSÅS. Spelade lite skjutgalna spel för typ första gången nästan (man fattar verkligen inte att det är kul förrän man själv testar. Springa runt och döda varann liksom.). Sedan sov vi. Jag, Per, Johnny och Jeppe i Pers bäddsoffa. Det var rätt varmt kan jag säga!!! Och Johnny ja, han är som han är xD Hur rolig kan man vara utan att mena det? Haha!


Stoppa om^^




Officiella mösspåtagningen ägde rum på skolgården idag. Brännbollen ägde rum på smitingen på kvällen! Första vann vi att laget vi körde mot blev diskade, wooo ;P Sen förlorade vi och sjöng "VI FÖRLORA, SHA LA LA LA LA" ^_^ Jag hade verligen sett fram emot att spela, det är ju askul. Men jag har fått nå muskelfel i låren så jag kunde knappt komma runt banan en endaste gång för jag fick så sjukt ont. Kunde knappt gå normalt sen ens. Typiskt alltså. Så jag blev avbytt av Marielle och tävlningsmänniska som jag är så var mitt humör inte jätte super bra resten av kvällen, men jag gick och gungade lite för mig själv och andades och kom tillbaks och var lite gladare sen. Gjorde mitt bästa för att hejja på de andra. Det var kul det med. Bra kämpat hörrni! Men jag hatar att behöva ge upp, gör inte det i första taget. Inte för att laget verkligen hade behövt mina brännbollsskills, men iallafall^^

Jag har massa ur-snygga bilder på lager som bara väntar på att få komma upp. Men nu ska jag sova och kliva upp och åka till Hola folkhögskola klockan 7! Sökning på "sceniskt förberedelseår" väntar mig och Malin! Ska bli kuligt!!

Not ey nightmare, but this is a nice tune:



Sov som en vind
Vakna rund och trind



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0