...lyckliga i alla sina dagar...

Uppe lite tidigare idag! Man borde alltid stiga upp på förmiddagen, och ha det som princip. Jag hade det som nyårslöfte för några år sedan, att alltid stiga upp innan klockan 12. Jag kunde inte hålla ett sånt enkelt löfte kan jag ju säga...

Marielle jobbar ensam på Farbror Alice idag så jag ska alldeles strax kila ner och hålla henne sällskap, och kanske prova lite kläder:) Jag känner mig alltid som hemma där, det är så oerhört mysigt.

Ikväll klockan 19 är det Villa Fridhem och Norrdanspremiär som gäller! "...lyckliga i alla sina dagar...". Utomhus i det gröna med fika och gratis dansföreställning, mmmm:)




Upp och hoppa ligg inte och dra dig
Du och jag måste fånga dagen (8)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0