Hon är glad för hon är nöjd

Sedan är jag även glad för att jag har färgat håret idag! Memme har färgat håret på mig! Rödare. Det hade hunnit bli typ orange-brunt och hade gräslig utväxt, men nu är det nice igen och passar bättre till balklänningen min!

Syns kanske inte så hemskt bra på bilden dock. Det blev väldigt mörkt rött, and me like it.

 

Här har jag dock min gamla hårfärg och fel strumpbyxor. Åsså fattas det bara ett svart band i midjan. Awesome! Nöjd nöjd nöjd, emma här är väldigt nöjd. Hon är glad för hon är nöjd. (8)

 

 

 

Är sjukt taggad inför danstävlningen imorn!!! :D:D:D Ska bli så jeekla kul! Klockan 14 börjar den! Innan det är det studentlunch då tvåorna serverar oxx och vi får efterrätt av ettorna:))) Mihihihhihi

 

Sov glad och nöjd

Vakna med frid och fröjd



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0