Frånvägen




Vissa sov nästan hela hemvägen och missade den helt underbara soluppgången!



Seglar-simon i soluppgången!



Sista biten gjorde Simon lite (haj)dockteater medan jag satt ute och styrde. (blev sjösjuk om jag satt inne i båten). Hahhaha, sjukt bra, stum-dockteater. Men vilken sorglig historia sen:(

Hajen åt choklad, klev sjuk, åt medicin, åt för mycket medicin och dog (flöt upp till ytan på rygg), flög iväg som en hajängel mot himlen.


Det var fint iallafall. Så kom vi i hamn vid nybron tillsist och det kändes som att vi varit borta i flera dagar. Klockan 6 på morgonen var jag hemma och fick sova. Och som det gungade, till och med innan jag lagt mig i sängen!

Och så gott jag sov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0