Stadsfestförberedelser

Tvingade mig upp klockan 11 idag och tänkte att jag skulle ta en härlig "morgon"-promenad. Men efter att ha somnat 6 på morgonen var det enda jag orkade göra att ta en promenad till soffan och halvsomna där. Efter nån timme orkade jag äta och duscha och sen var det försent för morgonpromenad.

Så det blev en annan promenad ner på stan senare för att växla pengar i typ 5 olika butiker och sedan kika in på stadsfesten där Irene Panik soundcheckade och David (vår rolige konfirmandledare) akrobatikade sig lite på torget.




Var ner senare oxå för att se Nitro Express men kom precis försent. Men då visade lyckan sig som så att jag träffade Lovisa och Mickel, och Mickel hade en biljett över som jag fick köpa billigt! Så nu får jag gå dit alla dagar om jag vill!:D Och Nitro spelar alla dagar oxå:) Awesome! Ses där?:)


Hoppa på en enhjulig
Vakna med en enhornsbulning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0