Sweet home alihärnta

Så är man hemma igen. Kom i hamn i Härnta klockan 11 och trodde att jag skulle gå hem och totaldäcka på en gång efter att ha gått omkring som en sengångare hela dagen och knappt orkat lyfta en arm. Men icke ska pigge! Där satt en hel bunt härliga vänner på kajen och hade det trevligt, så varför skulle inte jag ha det trevligt med dom?:D Satt på kajen, satt på pinnochio, dansade på hamnkrogen. Och trevligt blev det! Och vilket drag det var på hamnkrogen!


Mickel kämpar i sig maten med hans uppsvälda kind som tandläkarn var så snäll och gav honom.


John med hans andra blåtira (på andra ögat denna gång) som mickel så snällt grejade till med lite basketspel. Och Tindra!


Bondsjögrabbarna.


Blåtira, näsblod och svullen kind.


Torka rent.


Hamnkrogen! Ett awesome band spelade och röjde som bara den! Här står gitarristen på bordet!


Sista låten spelade trummisen när sångaren höll i trumman. Ja de var lite småvilda de där:D Jag och Tindra och Per och kanske nån mer shakade loss på några låtar!:D Men länge orkade man inte. Förstår inte att jag orkade alls efter resan, men jag sov ju lite på tåget så.

Imorn är det tvättid klockan 12 som gäller så det är nog bäst och krypa till kojs. Jag kommer då sova gått iallafall! Här i min egen mjuka fina säng.


Sov som en trummis
Vakna innan 12, tummis?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0