Sex & the city - date

Dubbeldejt ikväll.
Jag och Klara.
Per och Kevin.


Kevin hade fått 3 filmer av Per när han fyllde år. En var det förflutna, en för kevins framtid och en får hans nutid; vilket var SATC 1, så vi bestämde att vi skulle se den. Killarna älskade den! (det var kanske mer Pers typ av nutid jämfört med kevins). Eller jag ska väl inte överdriva, men det var ett par gånger de gav ifrån sig nå gulliga ljud när nånting fint hände i filmen. Och Per vill hädanefter bli kallad Mr.Big.



Han var helt tagen efteråt:



Sängen var oxå rätt tagen:



I övrigt så gick jag och la mig 12 (00:00) igår och somnade kanske 5. Kul. Skulle ut och hjälpa emil med tidningen kl 5 bara för att, men det blev då inget. Istället sov jag till 12 och repade sen med memme och emilie. Första repet. Andra imorn. Och rep alla andra dagar.


Sov som en gris
Vakna av en fis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0