Pose-mästaren i "Tolvan"

Råkade gå förbi hos pappa när de åt middag så jag fick mat jag med:) Det är rätt bra att råka gå förbi där ibland. Alla ville förståss testa mina glasses, och tänksig, alla blir så snygga i dom!

Hjalmar är förresten den bästa jag känner på att posa.




Emil hade egna glasses han:




Negerpappa:



På bilden ser han kanske mer ut att vara åt räk-hållet, men egentligen är han neger.


Själv råkade jag se ut lite som en alv på denna bild:




Tolvan:



Solen sken och det var ljust och fint ute. Plötsligt var det som att någon släckte lampan och det blev mörkt på en sekund. "Nu blev det kvällen!".



Sov som i natten
Om du inte ska se Nitro kl 00, ta då latten
istället


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0