Glassdag

Idag skulle man ha lite glass tror jag.




Malva på ett ställte i Stockholm med intressanta glass-smaker; Physalis, Ros, Citron (sur), Vattenmelon osv. NomNom.




Mamma, Lovis och Majsan äter nybakta våfflor med ben&jerrysglass.




Morbror Micke med en riktig jävel.


Men det blir ingen glass, det blir att åka ut till stugan i Åsland och jobba (barnvakta min lillebror). Badkläderna är med och sommarklänningen är på. Dock är jag förkyld så jag måste ta det lite lugnt. Tänk om jag är jättehes på måndag när vi ska sjunga på bröllopet?:O Då får jag väl sjunga typ summertime istället...



Stay in tune och frisk
Låt dig inte luras av en fisk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0