17 kronor att leva på

Idag sa sjuka lilla Klara att hon bara var tvungen att gå på stan, (trots att hon skulle ligga i sängen hela dan för att blir frisk!) så det var ju bara hänga med dårå... Nä det var skönt att komma ut lite:) Och jag passade på att göra mig av med det sista på presentkortet på åhléns:

En mjölkskummare och 6 små överstrykningspennor (strawberry, orange, banana, pineapple, grape oh grape står det på dom). Åsså köpte jag ett "water gun" på leksaksaffären, det är ju vattenkrig hos Klara på torsdag!:D






För ett tag sen kom Kevin och hade vägarna förbi och hälsade på lite:) Det var trevligt det! Han hade inte haft pengar till att svara på mitt "flörtiga-måndag-sms".






Ha en fin kväll
Gå och lägg dig utan gnäll





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0