Dimanche


När jag gick hem från NBV och projektarbetsdans idag kände jag hur stelt det blev kring ögonen för ögonfransarna frös till is.

Åh, härligt att ha ett bord!
Brukar alltid sitta i soffan och äta med en bricka i knät,
men nu satt jag här och åt min tjockpannekanka!:

 

 

Här är kläderna jag köpte igår (klicka för större bilder):

1. Lila shinos.

2. Blåa sjukt sköna byxor (köpte dom för materialet).

3. Tröja med cupcakes.

4. Turkos kavaj(!) hrm, allt(?) var på rea...

5. Oranget linne.

6. Orange basker. (Färgerna blir inte så verklighetstrogna på mobilkameran.)

 

 

Somna i en famn så varm

Vakna av väckarklockans larm



Kommentarer
Anonym

chinos* :)

2010-02-01 @ 14:04:18
emma

okey thanks! Jag funderade över det där^^

2010-02-01 @ 21:46:01
URL: http://elrl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0