Nytt år, nytt dygn


Min nyårsafton blev super!:) Jag ska berätta om den mer senare, med bilder oxå. Jag kom iallafall hem tid 6, somnade vid 9, planerade att bli väckt av väckarn kl 12 (tvättid) men vaknade 19:30. Lite fail kanske;D Först blev jag lite deppig för att hela 1 januari typ bara farsvunnit, men sen tänkte jag; det var nyårsafton igår, det är okej, jag har aldrig vänt på dygnet såhär extremt förut men det är okej. Så det blir till att dygna istället!:D För mig är det ungefär eftermiddag nu och jag ska börja med middagen. Tacopaj! Jag ska oxå försöka plugga lite historia och städa i banankartonger! Pepp!

Hela min dag har jag i princip nästan bara lyssnat på en låt! Jag är fortfarande inte särskilt less^^
http://www.youtube.com/watch?v=Xkk3Wst3Mow
Men nu ska jag nog lyssna på lite annat så jag inte bliiir less;O


Ha en trevlig natt i sömn eller vakenhet
Nästa dag blir bra, bara så att ni vet
Bara jag inte däckar på kuppen
När alla andra vaknar med tuppen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0