Myrornas starwar

En jääääävla lat-dag som jag verkligen INTE gjort mig förtjänt av. Har läst lite i historiaboken, men åh, jag är så körd. Hur ska jag orka om jag inte gör det innan skolan börjar?

Klev upp kl 11 och duschade och shit, intalade mig själv att jag INTE skulle lägga mig sängen igen och sova bort halva dan. SÅ jag lade mig i soffan istället och sov till halv 5. YEAH. Det behövdes, men jag hade inte förtjänat det.

Gosh det är som att bygga ett 1000-bitarspuzzel! Men nog har jag byggt ett sånt så då ska väl dethär gå oxå. Det här är dock väldigt mycket mer ointressant. Men är man en emma och är man så satans envis så... Så hemskt onödigt egentligen. Det är ju inte som att jag inte har nånting annat att göra, jag har MASSOR att göra. Jag har släppt tanken på en blomma med svarta kronblad. Nu tror jag mer på en planet i en beige rymd. Eller nåt liknande. Vad tror du?



Sov på en planka
Vakna som joakim von anka när han var liten, i en byrålåda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0