It's cold around me, the night is young

Jag har ont i hela kroppen typ och jag är torr som fan rödflammig i ansiktet; runt ögonen, munnen, kinderna. Jag ser verkligen sjuk ut. Mitt huvud känns tungt och innåtvänt. Känns nästan som jag skulle kunna svimma närsomhelst. Det kliar överallt, på armar, ben. Eksem i armväcken, torr som en torrbollspelare om händerna.

Jag ska äta lax och bakad potatis nu och sedan gå och lägga mig. Believe me. Jag kommer knappt klara av att äta utan att tuppa av. Det ska blir sjukt skönt att sova. Och det lääääänge. Jag ska inte sova bara en liten stund bara för att det inte är morgon än. Jag ska sova heeeela natten och sedan flyga upp ur sängen och ha curling med HälsaHarmoniRörelse-kursen! :D

















Sov tidigt nog

Vakna i en snöplog


Kommentarer
Anna

Utmanar dig ;) kolla min blogg

2010-01-07 @ 22:20:18
URL: http://theineloquents.blogg.se/
Anna

Det tog inte så lång tid faktiskt ;) Nån timme eller så :D

2010-01-08 @ 19:13:50
URL: http://theineloquents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0