Dygning och slag-bilder

Under min dygna-natt hann jag med att äta massa hårdmackor, jobba med svenskan, ta en tupplur på en halvtimme och lära mig denna låt! Jesper var snäll och listade ut ackorden åt mig så var det bara lära sig den sen:) Kollade även på massa f.r.i.e.n.d.s-bloopers-klipp och skrattade endel.

Idag (tisdag) hade jag bara sång halv elva sen gick jag hem och skulle skriva på svenskauppsatsen. Men det gick inte. Jag somnade ett tag först. Efter lite mat skrev jag ändå lite, sen bar det iväg till Norrdans och dansades:) Pratade även med Elin som är dansledare nu om hon kunde hjälpa till och ge oss kritik och så på vårt dans-projektarbete, och det ville hon gärna så dä' ä la nice! 

Fick lite bilder från slagverkskonserten av Ola idag, de han fotade till tidningen:

Ragtime, Xylophonia
Memme, Mickel och Mika. (Han skrev fel i tidningen, han trodde jag var memme.)

 

Lift off
Mickel, Martin, Fia och Slagge dirigerar.

 

Ja vad ska man säga. Svenskauppsatsen är inte klar och imorn har vi tvärgruppsredovisning om den typ. Jaja det går som det går:) Jag ska inte göra nån stor grej av dethär.

Sov som en trumma
Vakna som gumma

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0