Si makarone

Klev upp klockan 1 idag. Inte fullt så tidigt som jag tänkt men det kändes faktiskt ändå bra så länge det inte var senare än 1. 1 känns okej. 2 hade känts alldeles för sent. Hm.

Vid 3 begav jag mig iväg mot NBVs danslokal iallafall och dansade lite på jazzen och min moderna innan Klara kom och vi skulle dansa jazzen, hiphopen och min moderna. Det ser bra ut tycker jag minsann! Vänta bara tills vi ska ha vår projektarbetsredovisning vecka 17! Det vill ni inte missa:D

Kom hem efter 6 och började fundera på middagen. Den blev klar halv 9, en timme tidigare än igår^^

Före                                            Efter

(Marinerad kyckling och paprika (egen dålig marinad denna gång), makaroner, currysås och sallad med italiensk salladskrydda.)


Jag skulle egentligen på spinning halv 7, hade verkligen velat. Det hade varit avkopplande. Men jag insåg att jag skulle fly verkligheten då. Så jag skulle (egentligen) hem och göra svenskauppsatsen efter dansen, hittills har jag inte gjort nåt:( Och inte fan tänkter jag belöna mig med att gå och sova. (...) Nejnej, det blir till att dygna igen. Sist jag gjorde det jobbade jag ju jättebra med historian, så det ska väl gå med svenskan oxå!

See you later aligator



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0