Icke sa nicke nyfiken

Nu tror ni förstås att det är slut med slagverkandet för helgen, men icke! Söndagen kom. Klockan tolv skulle vi vara på bibblan igen och riva instrumenten, packa in i släpet, packa ur på vågmannen. Och tro som fan att jag var där i tid oxå! Sliten som aldrig förr dock. Det tog en liten tid. Vi var lite döda på vågmannen sen tills vi gick oh käkade på subway<3 Jo, mellan allt slagverkande i helgen har vi ju förstås fått matpauser. Dock inte tillräckligt långa för att hinna hem och laga nån mat. Så det har blivit lite donken, lite bigboy och ja, subway. Han som äger subway (tror jag?) är ju jättetrevlig och pratar alltid en massa om allting med en. Jag sa att jag skulle ha rostbiff på min. Han: "Du brukar ta rostbiff ja". Haha, kan har börjat komma ihåg att jag typ alltid tar det, och jag är ändå inte där jätteofta. Ja sen bar jag hem min väska, sportbag och påse igen. Sliten och nöjd.

Skulle göra en svenskauppsats idag för jag hade ju faktiskt väldigt mycket tid. Men jag har tagit igen lite datatid istället. Och lagat middag. Åt middag halv tio:P Bättre sent än aldrig!

(Bulgur med köttbuljongkryddor, nå vegbitar och champinjoner i currysås, inkl chilinötter. Isbergssallad och tomat, inkl chilinötter. Och så gjorde jag nå slags bål-aktigt att dricka.)

Men imorn är jag ledig!! Lärarna har studiedag och ska åka skidor^^ Så, imorn blir det till att göra den där svenskan. Men jag ska åka och dansa på NBV med klara och memme oxå. Får ta och kliva upp i bra tid så jag hinner med nåt. Hmm, klockan är snart halv 3. Jag ska göra mitt bästa imorn! Försöka ladda upp lite dåliga mobilkamerabilder från efterfesten hos Mickel oxå. Ska försöka få tag i nån som har bilder från konserten oxå! Ola Thelberg (gammal cykeltränare) som jobbar på tidningen ringde dock mig idag (söndag) och frågade om lite namn på några han hade fotat på konserten, och jag var visst med på nån bild oxå, som hawaii-ragtimare^^ Det lär vara i tidningen ångermanland imorn. Så jag måste leta reda på en tidning oxå!

Nattifnatt!

Sov som en slagverkarnörd
Vakna nöjd och glad oh rörd






Kommentarer
Annica

Har faktiskt ingen aning om vart det finns acord till den..:/



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0