Always look on the bright side of life

Jag kom hem från Memme igår framåt 2 nångång. Satte mig i soffan vid datorn, lade mig ner en smula, tog täcket, somnade. Sånt händer. Det kändes mer okej att inte borsta tänderna och byta om osv om jag inte sov i sängen.

Nu sitter jag här och är leker Marge. "Homeeer!". Jag är nämligen hes som en åsna, eller nåt? Kan knappt prata, inte skratta, knappt hosta heller. Testade skratta nu bara för att, och höll på att kvävas lite smått. Och det är lite jobbigt för jag sitter och tittar på Johan Glans Parlamentet-klipp på youtube. (Om det är nån som vet hur man hittar "Muh"-klippet med Johan Glans, LÄNKA!!) Men än så länge skiner solen, så humöret är på topp! Men däremot är det rätt nice att sjunga när man är hes!! :D;D

Hos Memme blev det tacos, tårta, presentöppning och film. Jag var på toppenhumör och klev in leende i huset och förblev leende mesta delen av kvällen. Det är så härligt dom dagar man bara känner sig så himla glad bara sådär:) Och jag pratade och skrattade alldeles för mycket för vad som hade vart bra för min hals!

Av mig fick hon en liten låda med saker som luktar gott; en tvål, en påse Timjan, en påse havssalt (kanske inte luktar så mkt), två små tygpåsar (som jag gjort själv av övre delen på söta strumpor) men lavendel i som man kan lägga bland kläder eller vart man nu vill ha dom:)

Filmen vi såg hette Insanitarium och var, tror jag, det värsta jag någonsin har sett. Den var bara helt sjuk. Insane. Vilket var själva grejen med den. Jag ångrar inte att jag sett den, men jag tänker inte se den igen. Man blev lite insane själv nästan:P För den som är känslig för blod osv rekommenderar jag den verkligen inte, nej, passa er för den isåfall! Från början tänkte jag, jamen det här är väl ungefär som Gökboet då. Haha, tji fick jag. Nej usch nu pratar vi inte mer om den.

Jag ska strax lägga upp lite bilder från igårkväll:) En sekund bara!

Ha en fortsatt dag
Lev efter behag




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0