Pictionary

Innan jag visste ordet av hade hon blåst ut ljuset, så det  blev rökiga tårtbilder!


Tobias i alla dess former.

 

Födelsedagsälsklingen och några vita tänder där bakom.


Ducka!


Det blev dance! Själv var jag plåtarN som satt och hade magknip... trots att jag kände att jag hade lyckats äta för lagom, inte för mycket.


Det blev en tryckare.


En kärlekshistoria. Han var så ensam...   ...tills han fann Kevin!


Slut på kärlekstramset, här var det hårdträning!! Intesant Marielle?!


Dags att ta sig hem efter träningen. Av någon knepig anledning kände jag, trots att jag blev erbjuden skjuts, att jag ville gå hem i den bitande kylan med magknip, förstörd hals, och sedan blev jag kissnödig oxå. Man det var rätt härligt ändå.




Kommentarer
Ugn

Haha! X)

2010-01-10 @ 19:57:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0