Come to peace with it

Igårkväll gick det inte att blogga, vet inte varför. Det var iallafall en rätt lugn dag. Ekonomi på Samhällskunskapen, intressant, åtminstone så vill jag lära mig för att det är viktigt. Synd bara att jag höll på att somna titt som tätt hela lektionen. Efter lunchen var det bara kör och klasstid, och vi pratade och planerade den årliga studentdansen. Det kommer bli nog bli awesome. Skippade gemun (gehörs- och musiklära), kände att jag hade saker som var viktigare att prioritera. Så övade trumläxa istället.

Att tillägga är att jag var sjukt glad hela dagen! I princip utan anledning, jag vet då ingen specifik anledning iallafall. Kevin oxå tydligen, så vi shakade loss litegrann! Hur kommer det sig att man är sådär extra glad vissa dagar? Bara vaknat på rätt sida? Det finns säkert nån undermedveten anledning. Men äh, varför ha en anldening? Let's just be happy and come to peace with it xD

Så eftersom jag var så glad så tog jag några fina bilder när jag övade, såhär kan det se ut när man spelar slagverk:

 

Jag kom just på att jag använder ju faktiskt endel sarkasm och ironi ibland när jag skriver, hoppas alla förstår det:P Annars kan det bli lite kul.

 

Innan spinningen gjorde jag mat. Denna gång blev det: Halvbränd lax med ris, succhini, aubergin, fetaost, hollandaisesås och fläderdricka:

 

 

 

Ibland undrar jag om jag inte är släkt med min bror alltså. Det är mycket som tyder på det. Efter spinningen igår diskuterade vi lite olika saker, bl a naturgodis. När man köper det tar man (vi iallafall) alltid de godaste förstås. Men man får för sig att man ska ta så många olika sorter som möjligt som är goda. Så man tänker; "jamen de här är oxå rätt goda, jag tar lite såna oxå". Sen vill man ju iallafall bara ha de godaste förstås, så ligger de där små "rätt goda" kvar i botten. Varför tar man då inte bara de allra godaste? Ja, jag sa iallafall till Emil att jag köpt naturgodis häromdan och att de med jordgubbe i är godast. Så började han prata om detdär med de "rättså goda", vilket jag oxå hade funderat på innan.

 

Ja nu kom vi in på ett så intressant ämne så det går nästan inte att sluta...:P Det jag ville komma fram till är att jag och Emil tänker precis likadant alltsom oftast när det gäller såna där små ointressanta grejor. Ibland läser vi typ varandras tankar känns det som. Man kan ju undra om vi inte är syskon ibland somsagt. (ja, vi är syskon).

 

Undra hur pass intressant ni som läser tycker att detta var... Det skulle vara intressant att veta... Lämna gärna en kommentar med en utvärdering!^^

 

Och btw, när vi ändå är inne på intressant-temat: Jag klämde ögonlocket i dragkedjan på cykeltröjan. How's that possible?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0