Torsdagisen

I torsdags hände det grejer må jag säga.
Repade. Roddade. Repade. Soundcheckade. Hade konsert. I tre timmar.
Så ni kanske förstår att jag var trött som en gnu när jag kom hem och hann inte skriva någon förrän jag somnade.

Om nån undrar så var det en öppen konsert, men fika och grejs, man kunde komma och gå som man ville, så man var inte tvungen att sitta ner och va tyst i tre timmar^^ Dock vi som spelade och sjöng var ju tvungen vara där hela tiden, så sliten var man!

Kevin var lite söt i sin mössa när vi repade! xD

Mamma, Mats, Malva och Alvin var där och lyssnade:) Är vi inte lika allihopa så säg?

Jag busade lite med Klara och sa på skämt "nä jag tror jag ska ta och ta hål i öronen idag alltså." Grejen var att jag sedan skulle till Kage som skulle ta hål i öronen på mig. Men Klara misstänkte förstås inget eftersom jag typ sagt att jag kaanske vill ta hål i flera år typ^^ Lite kul när jag sedan kom till konserten med nytagna hål!

Bra jobbat Kage! Jättenöjd kund! Har inte haft nå nämnvärda problem alls. Jag rekommenderar att pierca er hos henne, hon vet vad det är hon håller på med och gör det professionellt! Här kan ni läsa lite om vad hon går för.


Lite dåliga mobilBilder från konserten:


Samuel och Elin kör "Here comes the sun"! But the sun didn't come. But whatever, it was nice!

 

Joel, Grunk och Tiger kör "People should smile more"! And we smiled!

 

Våra kära lärare Per, Kvam och Slagge sitter och lyssnar och inspekterar^^

 

En hel hoper ES07or kör "En kväll i Juni"! Mmmm, längtar till sommarn. Helena på solo!

 

Kevin sjöng "Bring the sun out", nize, Maggan på piano!

 

Jesper, Memme och Helena körde "Time after time", fint!

 

En hoper ES08er körde nånting! Alla som stod i mitten såg ut som änglar där på scenen^^

 

Aron, William, Joel, Isak och Erik körde "SEXBOMB". Och satan vad de röjde! Och fik igång hela publiken:D Då var nog alla som gladast skulle jag tro:D Vilka bra ettor vi har på estet!

 

 

Själv spelade jag djembe på "Deirdres Samba" och "Pezé café" (körlåt). Sjöng även "You've got a friend" med Marielle och självklart var jag med på "Eugen Cork - Povel Ramel" och "I gotta feeling"! AWESUMMME. Kul var det!:D

 

"Det är 16 verser kvar, heh heh heh heh."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0