Av längtan till dig

Idag; ensamble, ensemble, ensemble, inså-redovisning. :)

Sjöng "Av längtan till dig" på insån (uppsjungning för klassen). Jag har i nästan bara sjungit typ roliga/uppiggande/lustiga låtar på uppsjungning. Känns som lite min grej. Men nu blev det nånting helt annat. En underbar låt som man bara njuter till. Det gick bättre än jag trodde oxå, vilket troligtvis var lokalens (1616s) förtjänst, det är sådan underbar akustik där. De andra var underbara att lyssna på dessutom, massa sång, lite piano, lite gitarr.


På barndansen var dom jätteslamsiga idag, man blev lite matt. Men kan ändå inte undgå hur söta de är(: På "norr"dansen kände jag mig först förvirrad och borta idag, men skärpte till mig sen. Kul är det då! Hon är så bra Elin, våran dansledare. Varje gång vi får ny ledare tänker man att det omöjligt kan finnas någon bättre. Men tji får man hela tiden. Men klagar gör jag då inte:D

Dags att sova strax, har konsert på Härnögården jag måste upp till imorn!

Sov i en säng
Vakna på en äng





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0