Djungelboken

Den här veckan har det inte blivit någon spinning... dock har jag dansat en himla massa, projektarbetet you know. Det har varit lärorika dagar, speciellt i onsdags då vi fick hjälp/tips/kritik av Elin på Norrdans. Hon som har dansklasserna som vi går i oxå. Hon är hur bra som helst. Hon gav oss en massa bra kritik om saker vi kunde förbättra. Och i torsdags fotade Mimmi oss till hennes projektarbete, det var lite kul det oxå, vi försökte ta en bra bild på skalle-per -hoppet^^

I torsdags fick vi se genrepet på djungelboken! Som jag har längtat och peppat! Och nöjd blev jag! Så nöjd så jag vill se den igen! Den var så satans bra och jag är så imponerad av mina kära estet-teatrare som vanligt. Inte minst min bror Emil som spelar Baloo, oj så bra. Det blev många skratt! (inte bara åt emil). Skrattade så jag grät på flera ställen och grät även i slutet för att det var sorgligt. Dock tror jag att jag kan ha varit den enda som grät av den anledningen, det var ju liksom roligt samtidigt tillomed. Men när det gäller avsked och sånt, då blir jag lite mellankolisk. Lite. Haha. Tårarna rann i hela ansiktet. Tror det var blandade sorge- och glädjetårar^^ Ja, jag kan vara rätt känslig ja. 

Ni som inte sett pjäsen än, kom och kolla imorron, hrm, idag* söndag klockan 15 på kristinaskolan! Då ska även vi musikare spela och sjunga lite. Alla intäkter imorn går till Haiti. Sen gör de även föreställningar på måndag ch tisdag!:) Det är inte försent ännu! Det är lätt värt att se!

 

Imorn ska jag skriva mer! Detta har varit/är en rättså händelserik helg. På ett positivt sätt:) Men nu är klockan nästan morgon och jag ska ta och sova hade jag tänkt lite smått.

 

Sov du med

Vakna lite sned




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0