Fredagen den fagra

Jag skrev lite fel. Det var förstås i fredags och inte torsdags som vi såg djungelboken-genrepet. Satt hemma och lodade sen på kvällen och funderade på vad jag skulle göra för mat huuuuur länge som helst. Även fast jag typ bara hade köttfärs hemma att välja på. Men Mickel ringde och skulle hämta sitt vinglas som han har råkat ha hos mig en tid och bjöd även in mig till lite förfest hos honom, han fyllde nämligen hela 19 år, grattisgrattis! Så det blev lite rester istället och drog dit. Drog snabbt vidare till Axel en liten stund allihopa och sedan till Gennys där det shakades som bara den!:D Kuligt värre!

Det känns roligare att gå ut lite mindre ofta såhär, kanske på speciella tillfällen, och inte varenda jävla helg. Då blir det inte lika lätt långtråkigt. Tycker om att vara hemma mycket nu när jag bor här. Och desto roligare när man väl festar till det! Nu taggar jag som fan till nästa studentfest den 5 mars. 80-tals-tema!! Det ska bli kul. Och juste, en överaskningsfest ska jag va med på innan det oxå:) Annars blir det nog rätt lugnt. Jag hade ju min "ute-varje-helg" period förut. Nångång ska man ha haft den oxå. Eller inte.

Lite bilder från fredagskvällen kanske? Här:

1. Dålig bild på Julia, mig, Madde och Mickel i Axels baoootaspeglar.
2. En bättre bild på Jullz(haha), mig och Maddelito. Vem tar inte chansen att ta en eller två bilder när det finns såna speglar?;);)
3. Mickel xD, födelsedagsbarnet.
4. Lite halvdålig bild på fin-damen Lydia!

Humlan, gula nyckelpigan, gräshoppan, kalle stropp. Ibland får man lite random smeknamn sådär.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0