Pajjjj

Jag glömde ju säga vad jag bjöd på för mat när mamma var här!:D

 

Pestopaj! Underbar pestopaj!<3 Paj är något av det bästa som finns. Första gången jag gjorde denna oxå och den blev perfektomondo! Förutom själva utséendet. Den såg mycket mer ut som på sidan jag hittade receptet först, men då hade jag inte hällt på all pestoblandning än så hällde på lite till och då blev den såhär, att det inte syntes så mycket vad som är i. lus att jag hade inge paprika som skulle göra det lite mer färgglatt. Men utséendet behöver man ju inte bry sig om om man inte vill! Underbar var den!

ps. jag lade till aubergine, vilket inte stod i receptet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0