Härnta city

 

Igår när vi var påväg hem från jazzdansen (även Evelina och Laura har börjat nu, jättekul!) gick vi förbi hoppgrejen cityjam i nybrobacken. Så mycket jobb för en dag^^ Det är många som blir irriterande på att det är ivägen. Men det är ju kul att det händer nåt:) Ser ut som att backen går i nästan 90 grader härifrån.

 

Gick sedan till vågen och övade en hel del på trumma och mallet och noterade att Sanna och Helena hade städat hela foajén och diskat och allt! Bra jobbat tjejer! Snälllllla, nu kan det väl få hållas såhär?? Det är så skööönt när det är städat. Det är så lätt att sluta bry sig så fort NÅN lämnar NÅT framme en gång, då plötsligt gör alla det. Låt er inte luras av det!

 

Skulle gå hem men hittade en gitarr i fojjis så satt och spelade ett tag till. Gick därifrån innan larmet slogs på kl 6. Väl hemma tänker jag att jag ska laga mat för jag är då riktigt hungrig. Men, först satte jag mig och började blogga tror jag, sen fick jag nå student-danstävling-ryck och funderade på det i en evighet och fick massa idéer och testade lite. Nu har jag bara lust att prata och planera och börja öva med klassen! Det kommer bli awesome! SÅ, halv 10 ungefär började jag laga mat:P

 

I'm a hippie with yoda på tröja!!

 

Then I was a hiphoperrrrrrrr

 

Do the hip

Don't strip



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0