Lördagen den lata

Neeeeeeee, inte var jag lat inte! Sov bara till ca 12, (ja), och duschade och åt god frunch och begav mig ner på stan för att möta Klara och Marielle! Det skulle nämligen köpas hårfärg!

Vi träffade Martin (slagverkare från kappels) en sväng oxå som även han passade på att handla in lite färg. Alltid kul att träffa på han^^ Underbar varelse (haha ja, varelse), nä skoja, men han är något utöver det vanliga (på ett bra sätt), och det gillas!

Vi köpte sedan lite grejer på homebuy (hemköp för er som inte förstått) och gick hem och började laga den underbara Pestopajen! Färgade lite hår emellanåt. Memme färgade mitt hår och hennes eget.

Före                                           Efter


Det kanske inte syns så bra men det ska vara mörk mahognyrött, och det blev det väl oxå kan jag tro. Ser mest brunt ut på bilden men jag äger tyvärr ingen bättre kamera.

Haft lite funderingar under dagen. Det kommer alltid finnas någon som tror att man försöker härma någon. Men som Kela sa, ingen i den här världen har patent på någon hårfärg. Och det jag gör med mitt utseende gör jag för att jag har lust och inte för att vara som någon annan. Det ser oftast ut så för åtminstone någon, men behöver int vara så. Jag menar det är alltid nån man gör samma sak som, med inte för sakens skull. Om jag kunde skulle jag färga nåt som ingen annan gjort, men det finns inte. Jag hatar att man ska jämföra och greja. "Aha, ser att du färgat det som henne." Det är bara att konstatera; aha, emma har färgat håret mahogyrött och det har inte med någon annan att göra.

Inte för att jag vart i bråk med någon om det idag:P Men jag ville bara säga några ord om det:)

Gör inget förhastat
Men se till att livet inte blir bortkastat


Kommentarer
Michaela

SNYGGT! :D

2010-02-22 @ 10:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0