Fredagisen

I fredags var vi lediga efter den långa konserten dagen innan. Skulle bara ha lite slagverk klockan 2. Så jag passade på att sova länge och sedan göra några ärenden på stan! Eller rättare sagt apoteket. Klorhexidin till mina hål-i-öronen, nail polish remover som är bra istället för aceton som torkar ut huden, *Ipren, den intelligenta värktabletten" och lite kortisonsalva för mitt exem. Det behövdes verkligen.

På kvällen blev det partyparty. Det var nämligen överraskningsfest för Fjodor på Parketten! Jag hade mestadels riktigt roligt!:D Prat och lek och dans!! Jag kände mig lite utanför i början^^ Iallafall om man kollade på vad alla hade på sig. I princip alla tjejer hade leggings och nånting fint medan jag var typ hippie! Me like;)

Hippie-emma                                 Jonas (?) och nån!

 

Daniel kom senare!                    Och det kördes lite vagn^^

 

Aksel!                                 Ogge!

 

Sofie!                                     Dansaaaa litte

 

Påvägen hem sprang jag på Madde och det blev en tripp till Bittens för att träffa några fler och kasta lite pil. Träffade typ i mitten på piltavlan och var så mallig så. Jag var lite allmänt snurrig efter kvällen så det var ju bara tur, men ändå!^^

 

Bra kväll

Jag har en Dell

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0