Livets ekvationer

Tänk så fel det kan bli ibland. Denna gång gäller det inte mig, men det är ändå jobbigt när det blir bråk och ledsamheter mellan människor jag tycker om. Jag får sån oerhörd medkänsla så det känns nästan som det var mig det gällde. Nästan bara.

Men jag mår övervägande bra iallafall, trots alla 7:e december-problem, men det skulle inte förvåna mig om jag blev sjuk och kanske halkade och bröt benet eller nåt oxå. Det vilar en förbannelse nånstans som jag inte är riktigt säker på om jag hittat rätt stoppknapp till. Men å andra sidan kan man inte vara säker på nånting här i livet, förutom att man nångång förmodligen kommer dö. Och motgångar är ju faktiskt riktigt intressanta ibland, som att lösa en matte-kluring när man gillar matte. (yes, jag gillade matte en gång i tiden, i unga dar.). Just nu vet jag inte riktigt hur allting bli den 7:e, men det känns inte som mitt problem längre. Jag har gjort vad jag kunnat. Det är inte lätt när man blir dragen åt alla håll samtidigt, och BORDE vara på ALLA ställen. Jag prioriterar som jag känner är bäst både för mig och för alla inblandade samtidigt som andra anser att prioriteringarna borde gå till respektive händelser. Tur att det är nån som förstår att även jag har ett eget liv och känslor som är bara mina som vissa faktiskt försöker förstå. Ja detta ska somsagt bli intressant.


Och jag måste säga att min närmaste framtid på jobbfronten bådar gott nu! Ska flytta från att ha jazzdansgrupp på NBV till att ha jazzdansgrupp på ABF! Det känns riktigt rätt på många vis och sätt! Känner ni några som är 11-13 år, fråga om de vill dansa jazz! De är så hemskt välkomna!




Somna innan det blir kallt
Vakna med en nypa salt




Kommentarer
Mikaela

Men gud vad roligt! Kan höra med mina småsyrror om dom är sugna, om jag kommer ihåg det, dvs ;)

2010-12-03 @ 20:43:21
URL: http://pickadoll.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0