Är du vaken Emma?

 

Myste på Laxen igår med film (Jumper och Rent), chips, guacamole, farinkaka, Evelina, Christian, Ivar, Jenny och lite Nils. Underbara människor. Blev rätt sent. Sov till 3 halv 4 idag. Spunnit med typ hela HCK (Härnta cykelklubb) och käkat julbord på simhallen med dom. Ärvt massa cykelkläder av Emma Johansson och Martin Vestby. Fått en kompass av tomten efter att ha blivit utmärkelsen "årets kompass" för min fina framgång på NM i Brunne. På hemsidan kan ni oxå se alla utmärkelserna (Årets HCK-lista) som delades ut.

 

(Jag har turen att ha precis samma storlek som Emma, så ja har ärvt endel av henne både idag och förut. Dä ä nice dä.)

 

(Tror dock inte kompassen kommer hjälpa mig så mycket..)

 

Ikväll har jag sedan lekt med Cernitlera (äntligen pysseltime!) och lyssnat på våran (kapells) julkonsert i Säbrå kyrka.

 


Somna uppe på taken
Vakna med eld i baken

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0