Estetisk änglalycka

Imorse trodde jag att jag skulle vara på dåligt humör hela dagen, det kändes liksom så. Men det försvann och istället var jag övertrött hela halva dagen. Gud så roligt saker kan vara ibland.

Ikväll var det konsert på metropol, som alla andra onsdagar. Men idag var det första vågmannens storband som spelade några sköna låtar. Sedan estet-tvåornas afro-ensemble följt av treornas! Jag blir så lycklig när jag får höra mina stora små estetare spela och sjunga så fint och ha sån skön attityd på scenen, dom är ju helt enkelt helt underbara. Rysningar och skratt om vartannat. Även nära till tårar nångång oxå.


Har tyvärr inga bilder på underbaringarna, men jag kan visa lite bilder på min och Annikas snöänglar som vi gjorde förra veckan!:D






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0