Just dance

Pratade lite med Michelle ikväll. Hon är tydligen oxå värsta dansaren, sån som vill prova på allt precis som jag. Bara det att hon haft chansen att prova på mer än vad jag fått. Svårt i lilla Härnösand! Hoppas hon och Elias flyttar hit från Norge snart så hon kan lära mig lite danser! Krumping, Rumba, Samba! Jag skulle vilja testa alla danser som finns. Innan jag dör ska jag har testat alla.     ...hm.. då får jag nog flytta från härnösand nångång.

Ja, jag fick värsta dansabstinens ja. Och vad gör man då? Man kollar på massa youtubeklipp på olika danser halva natten lång. Iallafall om man är Emma. ... Nej men skärpning nu! Gå och lägg dig! Lucia-rep imorn igen!






Somna som en fåne
Vakna i en halvmåne


Kommentarer
michelle

Ah, var deilig og snakke om dans igjen, er jo så utrolig lenge siden! Men frå bare satse på at alt går etter planen så er vi der om ikke alt for lenge til ;)

2010-12-10 @ 13:37:24
URL: http://loua.me


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0