Den stora dagen

Nej, ingen födelsedag eller nåt sånt...

Imorgon är det den stora dagen. Tisdagen den 7/12. Den nya dagen att passa sig för. Fast jag kan inte direkt gömma mig för den, utan jag ska istället visa upp mig och vara ungefär precis överallt, samtidigt.

Första NBVs dansuppvisningen på teatern 18:30(min jazzgrupp som jag leder). Kostar 60 spänn att komma dit och se. Massa barngrupper och lite annat. (om nån nu skulle vilja?).

Sen ABFs dansuppvisning på parkaden 19:00 (dansar i willsons jazzgrupp). Då kan ni komma och kolla om så vill! Kostar ca 20 spänn tror jag!

Sen tillbaks till teatern en sväng, sen till Säbrå kyrka där Kapells har konsert 19:30. Dit kan ni oxå komma och lyssna, helt gratis! Jag ska va med i kören. Endel solon och roligheter kommer oxå framföras (inte av mig).




Min hjärna är på helspänn hela tiden för att det är så mycket att hålla reda på. Och fan vad jag gör det bra ändå, som ändå lyckas hålla reda på allt för imorn. Hittills. Ska försöka att inte stressa imorn, om det är möjligt.

Det kommer bli en helt sjuk dag. Jag har planerat varenda liten detalj, och blir nånting rubbat av nån anledning, tidsförsening eller nåt, vilket det förmodligen kommer bli :P så kommer det inte bli bra. Haha. Jorå, det går nog. Går nånting fel så är det ju inte så mycket att göra nåt åt så då är det ju bara finna sig i det. Ingen kan knappast förvänta sig mer än såhär av mig. Så lite överseende vore fint^^ Och om jag inte får överseende? ... Ta ingen skit.


Önska mig lycka till.

Somna på en gång
Vakna med tvång





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0