Bittens, vårt nya hem.

Och maten!! Vi blev bjudna på middag av bittens innan vi spelade oxå. Sallad, tortillachips, friterade kycklingben och dippar. Underbart gott. Vi satt där och geggade och åt med händerna medan folk började slinka in för att vänta på att vi skulle spela. Fick även kaffe och dricka, öl (efter spelningen) och vatten och vad vi behövde, himla bra service måste jag säga! Vi kände oss väldigt uppvaktade. Och snacka om hemma jag känner mig där nu. Kände mig rätt hemma där innan oxå men nu är det ju home sweet home liksom. Åsså lönen i money sen oxå förståss:) Den var behövlig kan jag säga!!




Det finns en del halvbra kameravideoinspelningar oxå!

Här hör du I get around.

Här hör du Kiss from a rose.

(marielles blogg)


Spela på en pub
Somna med en nub



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0