En underbar morgon



Emil ringde och väckte mig kvart i 5 i morse och 5 var jag ute och körde tidningen med han. Det var en nice start på dagen. Gjorde sedan en underbar frukost med aprikoskräm, rostade mackor med keso, sallad, kalkon, tomat, paprika och salladskrydda, té och vatten.  Läste tidningen som jag fick av Emil. Tog sedan en dusch och hann med massor jag skulle göra innan memme och emilie kom hit klockan 1.

Va? Inte? Näjuste jag somnade efter duschen ja... och vaknade 12. Men innan jag somnade var morgonen underbart perfekt! Tänk om det kunde va så varje dag innan skolan?=)

Vi var jätteduktiga på repet idag iallafall och var flitiga och effektiva. Imorn blire mer rep, på kära vågis.





Sov i en strut
Vakna tittut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0