Mysig kväll, inte myskväll

Jorå, kvällen blev bra trots allt. Lite känsligt i början men det gick över. Smitingen, grilla fiskpinnar och bacon, spela volleyboll med fulla människor (gick inte jättebra).



Jag var dock inte på fest-humör så när de andra åkte till Per så åkte jag och memme till logen (kevin oxå senare). Där myste jag i soffan i mörkret och hoppades se stjärnfall (samuel såg 3, 4 stycken). Det var sista gången husbandet spelade där i sommar. Fint var det. Tack för det. Och tack st.petrilogen som haft de här sommarkvällarna med musik, mat, vin, filtar, soffor, kubb m.m. Sjukt bra idé.



Träffade dessa människor där oxå!:D Plus några till som inte blev fotade. Åsså söt-Elliot-vovvsen!




Och vetu, Tove var där tidigare och hade med sig deras nya valp!! Åh så kär jag blev. Nångång, nångång, ska jag fan ha ett djur att kramas med. Helst som jag inte är allergisk mot... bah.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0