Första dan på Kapells

Idag började jag på Kapells minsann! Lite information och upprop, sen samling med huvudinstrumenten = jag, mika och slagge i vår grupp = inte så många att lära känna = inga = gick och drack kaffe = typiskt slagverkare. Men hör och häpna! Slagge (Johan) valde faktiskt att dricka té den här gången! Inte likt honom! Men det kanske är bra.



Fixade nycklar och kort så man kan vistas på skolan när man vill. Rektor Fred (pumpis pappa) höll tal och mitt i talet överraskade musikhandledarna med sång och musik. Ännu mer musikhandledarsång och lekar blev det ikväll när det var musikcafé! Jag gillar när folk tycker det är okej att göra barnsliga saker/lekar, göra det till något kul. Många är rädda för det. Jag kommer nog passa in på Kapells^_^


Börja ny skola
Det blev Kapells, inte Hola


Kommentarer
malin

Hoppas att du kommer att få en bra tid på kappels! Men det verkar som det :)Ska nog komma förbi på måndag och hälsa på skolan lite och ta nån dansklass. Får se om man springer på dig då.

Synd att du missade det! Ja det blir nog mestadels jobb, om jag hittar nått;) men ska ju ha dansklasser på abf. Ska ha hip hop med tjejer mellan 8-10 år. så det ska bli roligt! Har du på nbw?

2010-08-27 @ 18:21:45
URL: http://mlindbeck.blogg.se/
malin

jamen ma får ju verkligen göra ått man vill så det är ju det bästa. Sen har dom ju riktigt bra lärare där, dom vi hade iallafall :P

aah okej,men pilates är ju kul det med, är säkert bra att kunna:) Dom rigde från ett dagis imorse så kom aldrig till skolan, men blir nog en balettklass imorrn. Ska bli kul!

Ja du skulle ha pratat med Willson om det, du får göra det till nästa termin så kanske du kan vara med ABF istället. Ja han är duktig på att anpassa lektionerna för alla. även fast att det kan vara väldigt olika nivåer som du säger.

2010-08-30 @ 22:37:11
URL: http://mlindbeck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0