En mager pappagoja

Kompade Aron från gruppen Härr Gårman idag på Miljöpartiets valbåt, och gjorde trumvirvel på djemben när båten skulle döpas. Sedan langos, dansa salsa med Vänstern, chokladboll och latte. Och sedan fler och fler kända folk. Trevligt!




Sedan blev det discgolf (min nya hobby) med Emil och Alex och jag hittade en disc när jag letade efter den jag kastade i det snårigaste snåret. Yes! Nu har jag en egen!:D Ibland lönar det sig att kasta alldeles för snett.

Middag hos mami, lite pingis, åsså tillsist hem till Emilie som åker tillbaks till mellansel imorn..! Lite vin, guacamole och massa prat och skratt. Sen blev jag off och astmig (hela tillvaron blir lite jobbigare med astma) och åkte hem!:) Måste komma upp i tid imorn och cykla med motionärerna på fikaturen klockan 10!


Sov som en svamp
Vakna förutan kramp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0