Emmas tankebok - klass 1



Kommentarer
mikaela

du är bra gullig du :D jag funderar lite på om alexis ska få en barnvakt, alltså någon som är "barnvakt" och inte mormor eller morbror, osv. och då har jag haft dig i tankarna, faktiskt :) det är ju inte aktuellt än eftersom hon är så liten men när hon är 2 år eller så. nu kommer det ju inte vara särskilt ofta vi behöver barnvakt men någon gång i månaden eller så. du verkar vara bra på barn och så är du förjävla vettig tycker jag ;) nu vet jag ju inte om du kommer att bo kvar här när hon är 2, men! det var bara en liten tanke.



så himla kul att kolla igenom gamla skolhäften, haha :D

2010-08-19 @ 23:33:29
URL: http://pickadoll.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0