En vanlig dag?


Memme, Kali och Rosie funderar lite i den välkända foajén.


Per med min sjal och mössa.


Klara när hon blundar och går från gymnasiet till vågmannen (klicka för större bilder) medan jag säger höger och vänster! Kan meddela att jag höll på att kissa på mig av skratt flera gånger.



Redovisningar av projektarbeten på kvällen. Här ser vi Kevins projekt om gospelmusik. Inne i teater"lådan" var det mysig stämning, massa folk, film/musikvideovisning på skärm, läsa på lappar om gospel runt om i rummet och lyssna i hörlurar på musik runt om i rummet oxå. Riktigt bra!


Det var lite ur min vanliga dag idag. Snart börjar vi sälja biljetter till våran projektarbetsdansochmusikföreställning oxå!:D Den är om två veckor:O:O Tiden går!

Råkade nyss somna till lite i soffan, dåligt av mig. Nu ska jag bara bums i säng!!!!!!!!


Sov en liten stund
Vakna fin och rund


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0